We and use cookies and other tracking technologies to improve your experience on our website. We may store and/or access information on a device and process personal data, such as your IP address and browsing data, for personalised advertising and content, advertising and content measurement, audience research and services development. Additionally, we may utilize precise geolocation data and identification through device scanning.
Please note that your consent will be valid across all our subdomains. You can change or withdraw your consent at any time by clicking the “Consent Preferences” button at the bottom of your screen. We respect your choices and are committed to providing you with a transparent and secure browsing experience.
Customize your consent preferences for Cookie Categories and advertising tracking preferences for Purposes & Features and Vendors below. You can give granular consent for each and . Most vendors require explicit consent for personal data processing, while some rely on legitimate interest. However, you have the right to object to their use of legitimate interest.
Ti piškotki so ključnega pomena pri zagotavljanju storitev, ki so na voljo na naši spletni strani, in pri omogočanju določenih funkcionalnosti naše spletne strani.
Brez teh piškotkov vam ne moremo zagotoviti določenih storitev na naši spletni strani.
Ti piškotki se uporabljajo za prikazovanje spletnih oglasov, ki vas bodo na podlagi vaših navad pri brskanju verjetno zanimali.
Ti piškotki, ki jih uporabljajo naši oglaševalski ponudniki oz. ponudniki vsebine, lahko združujejo podatke, ki so jih zbrali na naši spletni strani, z drugimi podatki, ki so jih zbrali neodvisno v povezavi z dejavnostmi vašega spletnega brskalnika na njihovi mreži spletnih mest.
Če se odločite izbrisati oz. onemogočiti te ciljne in oglaševalske piškotke, boste še vedno videvali oglase, vendar ti morda ne bodo relevantni za vas.
Ti piškotki se uporabljajo za zbiranje podatkov za analizo obiskov naše spletne strani in vpogled v to, kako gostje uporabljajo našo spletno stran.
Ti piškotki lahko, na primer, spremljajo stvari kot so to, koliko časa preživite na naši spletni strani oz. katere strani obiščete, kar nam pomaga pri razumevanju, kako lahko za vas izboljšamo spletno stran.
Podatki, ki jih zbirajo ti piškotki, ne identificirajo nobenega posameznega uporabnika.
Piškotki, naprave ali podobni spletni identifikatorji (npr. identifikatorji, ki temeljijo na prijavi, naključno dodeljeni identifikatorji, omrežni identifikatorji) skupaj z drugimi informacijami (npr. vrsta in podatki o brskalniku, jezik, velikost zaslona, podprte tehnologije itd.) se lahko shranijo ali preberejo na vaši napravi, da jo lahko prepoznajo vsakič, ko se poveže z aplikacijo ali spletnim mestom, za enega ali več namenov, predstavljenih tukaj.
Večina namenov, pojasnjenih v tem obvestilu, se zanaša na shranjevanje ali dostop do informacij iz vaše naprave, ko uporabljate aplikacijo ali obiščete spletno mesto. Na primer, prodajalec ali založnik bo morda moral med prvim obiskom na spletnem mestu shraniti piškotek na vašo napravo, da bo lahko prepoznal vašo napravo med vašimi naslednjimi obiski (vsakič z dostopom do tega piškotka).
Oglasi, ki so vam predstavljeni v tej storitvi, lahko temeljijo na omejenih podatkih, kot so spletno mesto ali aplikacija, ki jo uporabljate, vaša nenatančna lokacija, vrsta naprave ali vsebina, s katero komunicirate (na primer za omejitev števila prikazov oglasa).
Proizvajalec avtomobilov želi svoje električne avtomobile promovirati okoljsko ozaveščenim uporabnikom, ki po službi živijo v mestu. Oglasi so prikazani na strani s sorodnimi vsebinami (kot npr. članek o podnebnih ukrepih) po 18.30 uporabnikom, katerih nenatančna lokacija kaže, da so v urbanem območju.
Velik proizvajalec akvarelnih barv želi izvesti spletno oglaševalsko kampanjo za svojo najnovejšo paleto akvarelov z diverzifikacijo občinstva, da tako doseže čim več amaterskih in profesionalnih umetnikov ter se izogne prikazovanju oglasa poleg neusklajene vsebine (na primer članki o tem, kako popleskati svojo hišo). Število, kolikokrat vam je bil oglas predstavljen, se zaznava in je omejeno, da ga ne bi prepogosto prikazovali.
Podatke o vaši dejavnosti v tej storitvi (kot so obrazci, ki jih pošljete in vsebina, ki si jo ogledate) lahko shranite in združite z drugimi podatki o vas (na primer podatki iz vaše prejšnje dejavnosti v tej storitvi in drugih spletnih mestih ali aplikacijah) ali podobnih uporabnikih. To se nato uporablja za ustvarjanje ali izboljšanje profila o vas (ki lahko vključuje morebitne interese in osebne vidike). Vaš profil lahko uporabite (tudi pozneje) za predstavitev oglasov, ki se zdijo bolj relevantni glede na vaše morebitne interese s strani tega in drugih subjektov.
Če ste prebrali več člankov o najboljših dodatkih za kolesa, bi lahko te informacije uporabili za ustvarjanje profila o vašem interesu za dodatke za kolo. Takšen profil se lahko pozneje, na isti ali drugi spletni strani ali v aplikaciji, uporabi ali izboljša, da so vam predstavljeni oglasi za določeno znamko dodatne opreme za kolesa. Če si ogledate konfigurator za vozilo na spletni strani proizvajalca luksuznih avtomobilov, bi te informacije lahko združili z vašim interesom za kolesa, da bi izboljšali vaš profil in domnevali, da vas zanima luksuzna kolesarska oprema.
Podjetje za oblačila želi promovirati svojo novo linijo vrhunskih otroških oblačil. Stopi v stik z agencijo, ki ima mrežo strank s kupci z visokimi dohodki (kot so veleblagovnice z luksuznimi blagovnimi znamkami) in jo prosi za ustvarjanje profilov mladih staršev ali parov, za katere se domneva, da so bogati in so pred kratkim dobili otroka, tako da se lahko kasneje uporabijo za prikaz oglasov v partnerskih aplikacijah, ki temeljijo na teh profilih.
Oglaševanje, ki vam je predstavljeno v tej storitvi, lahko temelji na vaših oglaševalskih profilih, ki lahko odražajo vašo dejavnost v tej storitvi ali drugih spletnih mestih ali aplikacijah (kot so obrazci, ki jih pošljete, vsebina, ki si jo ogledate), morebitni interesi in osebni vidiki.
Spletni trgovec želi oglaševati omejeno prodajo tekaških čevljev. Ciljno usmerjeno oglaševanje za uporabnike, ki so si prej ogledali tekaške čevlje na svoji mobilni aplikaciji. Tehnologije sledenja se lahko uporabijo za prepoznavanje, da ste predhodno uporabili mobilno aplikacijo za ogled tekaških čevljev, da bi vam predstavili ustrezen oglas v aplikaciji.
Profil, ustvarjen za osebno prilagojeno oglaševanje v zvezi z osebo, ki je iskala dodatke za kolesa na spletnem mestu, se lahko uporabi za predstavitev ustreznega oglasa za dodatke za kolesa v mobilni aplikaciji druge organizacije.
Podatke o vaši dejavnosti v tej storitvi (kot so obrazci, ki jih pošljete, neoglaševalske vsebine, ki si jih ogledate) se lahko shranijo in združijo z drugimi podatki o vas (na primer podatki iz vaše prejšnje dejavnosti v tej storitvi in na drugih spletnih mestih ali aplikacijah) ali podobnih uporabnikih. To se nato uporablja za ustvarjanje ali izboljšanje profila o vas (ki lahko npr. vključuje morebitne interese in osebne vidike). Vaš profil se lahko (tudi pozneje) uporablja za predstavitev vsebine, ki se zdi bolj relevantna glede na vaše morebitne interese, na primer s prilagoditvijo vrstnega reda, v katerem vam je prikazana vsebina, tako da boste še lažje našli vsebino, ki ustreza vašim interesom.
Preberite več člankov o tem, kako zgraditi hišo na drevesu na platformi družbenih medijev. Ti podatki se lahko dodajo profilu, da se označi vaš interes za vsebine, povezane z gibanjem na prostem in žilico za ustvarjanje „naredi sam“ (s ciljem omogočanja osebno prilagojene vsebine, tako da vam bo na primer v prihodnosti predstavljeno več objav v blogu in člankov o hišah na drevesu in lesenih hiškah).
Ogledali ste si tri videoposnetke o raziskovanju vesolja v različnih televizijskih aplikacijah. Nepovezana novičarska platforma, s katero niste imeli stika, oblikuje profil na podlagi tega vedenja ogledovanja in označi raziskovanje prostora kot temo morebitnega interesa za druge videoposnetke.
Vsebina, ki vam je predstavljena v tej storitvi, lahko temelji na vaših profilih za osebno prilagojene vsebine, ki lahko odražajo vašo dejavnost v tej ali drugih storitvah (na primer obrazcih, ki jih pošljete, vsebini, ki jo gledate), možnih interesih in osebnih vidikih. To se na primer lahko uporabi pri prilagajanju vrstnega reda, v katerem vam je prikazana vsebina, tako da boste še lažje našli (neoglaševalske) vsebine, ki ustrezajo vašim interesom.
Berete članke o vegetarijanski hrani na platformi družbenih medijev in nato uporabite aplikacijo za kuhanje nepovezanih podjetij. Profil, oblikovan o vas na platformi družbenih medijev, bo uporabljen za predstavitev vegetarijanskih receptov na pozdravnem zaslonu aplikacije za kuhanje.
Ogledali ste si tri videoposnetke o veslanju na različnih spletnih mestih. Nepovezana platforma za skupno rabo videoposnetkov vam bo priporočila pet drugih videoposnetkov o veslanju, ki bi vas lahko zanimali, ko uporabljate aplikacijo TV, na podlagi profila, ki je bil oblikovan o vas, ko ste obiskali ta različna spletna mesta, da bi si ogledali spletne videoposnetke.
Informacije o tem, kateri oglasi so vam predstavljeni in kako komunicirate z njimi, se lahko uporabijo za ugotavljanje, kako dobro je oglas deloval za vas ali druge uporabnike in ali so bili doseženi cilji oglaševanja. Na primer, ali ste videli oglas, ali ste nanj kliknili, ali vas je to pripeljalo do nakupa izdelka ali obiska spletne strani itd. To je zelo koristno za razumevanje pomembnosti oglaševalskih kampanj.
Kliknili ste na oglas o popustu „črnega petka“ spletne trgovine na spletni strani založnika in kupili izdelek. Vaš klik bo povezan s tem nakupom. Vaša interakcija in interakcija drugih uporabnikov bo izmerjena tako, da bodo vedeli, koliko klikov na oglas je pripeljalo do nakupa.
Ste eden redkih, ki ste kliknili na oglas o „mednarodnem dnevu hvaležnosti“ s strani spletne darilne trgovine v aplikaciji založnika. Založnik želi imeti poročila, da bi razumel, kako pogosto ste si vi in drugi uporabniki ogledali ali kliknili določeno postavitev oglasov v aplikaciji, še posebej oglasov za mednarodni dan hvaležnosti, da bi založniku in njegovim partnerjem (kot so agencije) pomagali optimizirati prikazovanje oglasov.
Informacije o tem, katera vsebina vam je predstavljena in kako komunicirate z njo, se lahko uporabijo za ugotavljanje, ali je (neoglaševalska) vsebina na primer dosegla ciljno občinstvo in ustrezala vašim interesom. Na primer, ali berete članek, gledate video, poslušate podkast ali si ogledate opis izdelka, koliko časa ste porabili za to storitev in spletne strani, ki jih obiščete itd. To je zelo koristno, če razumete pomen (neoglaševalske) vsebine, ki vam je prikazana.
Prebrali ste blog o pohodništvu na mobilni aplikaciji založnika in sledili povezavi do priporočene in povezane objave. Vaše interakcije bodo zabeležene tako, da bodo pokazale, da vam je bila začetna pohodniška objava koristna in da je vzbudila interes za povezano objavo. To se bo izmerilo, da se bo ugotovilo, ali bi se v prihodnosti pripravilo več objav o pohodništvu in kje jih postaviti na domači zaslon mobilne aplikacije.
Predstavljen vam je bil video o modnih trendih, vendar ste vi in več drugih uporabnikov prenehali gledati po 30 sekundah. Te informacije se nato uporabijo za oceno prave dolžine prihodnjih videoposnetkov o modnih trendih.
Poročila se lahko ustvarijo na podlagi kombinacije podatkovnih nizov (kot so uporabniški profili, statistika, tržne raziskave, analitični podatki) glede vaših interakcij in interakcij drugih uporabnikov z oglaševanjem ali (neoglaševalsko) vsebino, da se ugotovijo skupne značilnosti (na primer, da se ugotovi, katero ciljno občinstvo je bolj dovzetno za oglaševalsko akcijo ali določene vsebine).
Lastnik spletne knjigarne želi komercialno poročilo, ki prikazuje delež obiskovalcev, ki so si ogledali in zapustili spletno stran brez nakupa, ali si jo ogledali in kupili novo uspešnico - avtobiografijo slavne osebe, pa tudi povprečno starost in delež po spolu za vsako kategorijo. Podatki, ki se nanašajo na vašo navigacijo na spletnem mestu in vaše osebne značilnosti, se nato uporabljajo in kombinirajo z drugimi takšnimi podatki za izdelavo statističnih podatkov.
Oglaševalec želi bolje razumeti vrsto občinstva, ki komunicira z njegovimi oglasi. Najame raziskovalni inštitut, da primerja značilnosti uporabnikov, ki so sodelovali z oglasom, s tipičnimi atributi uporabnikov podobnih platform, v različnih napravah. Ta primerjava oglaševalcu razkriva, da njegova oglaševalska publika večinoma dostopa do oglasov prek mobilnih naprav in je verjetno v starostnem razponu 45-60 let.
Informacije o vaši aktivnosti v tej storitvi, kot je interakcija z oglasi ali vsebino, so lahko zelo koristne za izboljšanje izdelkov in storitev ter za izgradnjo novih izdelkov in storitev, ki temeljijo na interakcijah uporabnikov, vrsti občinstva itd. Ta posebni namen ne vključuje razvoja ali izboljšanja uporabniških profilov in identifikatorjev.
Tehnološka platforma, ki sodeluje s ponudnikom družbenih medijev, opazi rast uporabnikov mobilnih aplikacij in na podlagi njihovih profilov vidi, da se mnogi povezujejo prek mobilnih povezav. Uporablja novo tehnologijo za prikaz oglasov, ki so oblikovani za mobilne naprave in imajo nizko pasovno širino za izboljšanje učinkovitosti.
Oglaševalec išče način za prikaz oglasov na novi vrsti potrošniške naprave. Zbira informacije o tem, kako uporabniki komunicirajo s to novo vrsto naprave, da ugotovi, ali lahko zgradi nov mehanizem za prikazovanje oglasov na tej vrsti naprave.
Oglaševanje, ki vam je predstavljeno v tej storitvi, lahko temelji na omejenih podatkih, kot so spletno mesto ali aplikacija, ki jo uporabljate, vaša nenatančna lokacija, vrsta naprave ali vsebina, s katero komunicirate (na primer za omejitev števila prikazov oglasa).
Revija o potovanjih je na svoji spletni strani objavila članek o novih spletnih tečajih, ki jih je predlagala jezikovna šola za izboljšanje potovalnih izkušenj v tujini. Objave v šolskem blogu so vstavljene neposredno na dnu strani in izbrane na podlagi vaše nenatančne lokacije (na primer objave v blogu, ki pojasnjujejo učni načrt tečaja za različne jezike, kot je jezik države, v kateri se nahajate).
Mobilna aplikacija za športne novice je začela objavljati članke o najnovejših nogometnih tekmah. Vsak članek vključuje videoposnetke, ki jih gosti ločena platforma za pretočne vsebine, ki prikazuje vrhunce vsake tekme. Če si posnetek ogledate s funkcijo hitrega previjanja naprej, se lahko te informacije uporabijo za izbiro krajšega videoposnetka ob naslednjem ogledu.
Vaši podatki se lahko uporabljajo za spremljanje in preprečevanje nenavadnih in domnevno goljufivih dejavnosti (na primer glede oglaševanja in klikanja botov) in za zagotavljanje pravilnega in varnega delovanja sistemov in postopkov. Prav tako se lahko uporablja za odpravljanje težav, s katerimi se lahko srečujete pri dostavi vsebine in oglasov ter v vaši interakciji z njimi.
Oglaševalski posrednik pošilja oglase različnih oglaševalcev v omrežje partnerskih spletnih strani. Opazi veliko povečanje klikov na oglase, ki se nanašajo na enega oglaševalca, in uporablja podatke o viru klikov, tako da ugotovi, da 80% klikov ustvarijo boti in ne iz ljudje.
Določene informacije (kot je naslov IP ali zmogljivost naprave) se uporabljajo za zagotavljanje tehnične združljivosti vsebin ali oglasov in za lažji prenos vsebine ali oglasa v vašo napravo.
S klikom na povezavo v članku vas lahko običajno pošlje na drugo stran ali del članka. Da bi to dosegli, 1°) vaš brskalnik pošlje zahtevo strežniku, povezanemu s spletnim mestom, 2°) strežnik odgovori nazaj („tu je članek, ki ste ga zahtevali“), z uporabo tehničnih podatkov, ki so samodejno vključeni v zahtevo, ki jo je poslala vaša naprava, da pravilno prikaže informacije/slike, ki so del članka, ki ste ga zahtevali. Tehnično je takšna izmenjava podatkov potrebna za dostavo vsebine, ki se pojavi na zaslonu.
Vaše izbire v zvezi z nameni in subjekti, navedenimi v tem obvestilu, se shranijo in so tem subjektom na voljo v obliki digitalnih signalov (kot je niz znakov). To je potrebno, da lahko ta storitev in ti subjekti spoštujejo takšne izbire.
Ko obiščete spletno mesto in vam je ponujena izbira med privolitvijo v uporabo profilov za prilagojeno oglaševanje ali neprivolitvijo, se vaša izbira shrani in da na voljo ponudnikom oglaševanja, tako da je v oglaševanje, ki vam je predstavljeno, ta izbira spoštovana.
Informacije o vaši dejavnosti v tej storitvi se lahko povežejo in združujejo z drugimi podatki, ki se nanašajo na vas in izvirajo iz različnih virov (na primer vaša dejavnost v ločeni spletni storitvi, vaša uporaba kartice zvestobe v trgovini ali vaši odgovori na anketo), v podporo namenom, navedenim v tem obvestilu.
V podporo namenom, navedenim v tem obvestilu, se lahko vaša naprava šteje za verjetno povezano z drugimi napravami, ki pripadajo vam ali vašemu gospodinjstvu (na primer zato, ker ste prijavljeni v isto storitev v telefonu in računalniku ali ker lahko uporabljate isto internetno povezavo na obeh napravah).
Vaša naprava se lahko razlikuje od drugih naprav na podlagi informacij, ki jih samodejno pošlje pri dostopu do interneta (na primer IP-naslov vaše internetne povezave ali vrste brskalnika, ki ga uporabljate) v podporo namenom, izpostavljenim v tem obvestilu.
Z vašim sprejemom se lahko zahtevajo določene značilnosti, ki so značilne za vašo napravo, in se uporabljajo za razlikovanje od drugih naprav (kot so nameščene pisave ali vtičniki, ločljivost vašega zaslona) v podporo namenom, navedenim v tem obvestilu.