c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us

Uporabni nasveti za zdravo igro in dobro počutje

Vzemite si čas

Pred aktivnostjo se v miru preoblecite v športna oblačila in se ogrejete z razteznimi vajami. Raztezanje ugodno vpliva na kostno-mišični sistem in sklepe ter jih ustrezno pripravi na obremenitve. Pri tem posebno pozornost namenite svojim šibkim točkam ali morebitnim starim poškodbam.

Intenzivnost igre povečujte postopoma in nikoli ne začnite z igranjem na vso moč.

Najprej se posvetite pravilni tehniki udarcev, šele nato hitrosti in moči.

Zlata pravila uporabe igrišča

Za dobro počutje vseh obiskovalcev je treba ob vstopu v dvorano in na igrišče upoštevati nekaj preprostih pravil:

  • Na igrišče vedno pridite v primerni športni opremi in čistih športnih copatih.
  • Na igrišče pridite tri minute pred pričetkom igralne ure. V tem času predhodni igralci uredijo igrišče (potegnejo z vlečko).
  • Vzemite si čas zase in se posvetite igri (izklopite mobilne telefone, odmislite skrbi…).
  • Vedite se športno! Ne bodite preglasni, ne uničujte športne opreme in ne motite igralcev na sosednjih igriščih.
  • Igro zaključite pravočasno in ustrezno uredite igrišče (potegnite z vlečko) za naslednje igralce.
  • Uporaba igrišča je na lastno odgovornost.

Ustrezna prehrana in hidracija

Osnovi zdrave športne aktivnosti sta tudi ustrezna prehrana in hidracija, ki telesu zagotovita dovolj energije in pomagata pri regeneraciji. Bistveno je, da pri izbiri hrane poslušate svoje telo, kljub temu pa velja upoštevati nekaj splošnih pravil:

  • Zadnji večji obrok hrane zaužijte vsaj uro in pol pred igranjem tenisa.
  • Prehrana naj bo prilagojena intenzivnosti in trajanju aktivnosti, hkrati pa naj organizem čim manj obremeni.
  • Med igro v manjših količinah pijte vsakih 15–20 minut. Zaužijte pijačo tudi če niste žejni, saj občutek žeje sporoča, da je telo že dehidrirano.
  • Ob telesnih aktivnostih, ki trajajo približno eno uro, so priporočljive nizko energijske pijače (brez ogljikovih hidratov).
  • Po igri tenisa zaužijte dovolj tekočine. Priporočamo pijače, ki vsebujejo elektrolite (na primer izotonična pijača). Privoščite si tudi prigrizek, s katerim boste zaužili tako beljakovine kot ogljikove hidrate.

VIP savna

»Po teniškem dvoboju si privoščite sprostitev »v dvoje« (v miru, samo za dva,…) z najemom VIP SAVNE.

  • Med štirimi izzivalci v akciji Millenium izziv, ki poteka v ŠC Millenium in v sklopu katere si četverica že tri mesece prizadeva izgubiti odvečno telesno težo ter preoblikovati telo, je tudi 19-letni Luka Sešek, finalist oddaje Slovenija ima talent in

  • Tedni pred poletjem so lahko tudi stresni, saj si mnogi v želji po lepši postavi prizadevajo v le nekaj dneh izgubiti odvečno težo. Na vprašanja, kako pravilno pristopiti k vadbi in izgubljanju kilogramov, predvsem pa, zakaj tudi poleti nadaljevati z

  • Med štirimi izzivalci v akciji Millenium Athlete izziv, ki poteka v ŠC Millenium in v sklopu katere se četverica izbranih že mesec dni trudi izgubiti odvečno telesno težo ali preoblikovati telo, je tudi igralka Ana Dolinar Horvat. Tokrat ni spregovorila