c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us
Image Alt

PRIPRAVLJENI NA SNEG

PRIPRAVLJENI NA SNEG

Poškodbe pri smučanju ali deskanju so običajno težje narave. Med najbolj pogoste spadajo pretrgane križne kolenske vezi, poškodovani meniskusi ter nategnjene ali celo natrgane ramenske vezi. Do teh poškodb prihaja v večini primerov zaradi slabe telesne pripravljenosti.

Smučanje od telesa zahteva specifična gibanja, ki jih čez leto težko posnemamo na suhem, da bi ostali v formi vse do naslednje zime. Predstavljajte si nekoga, ki smuča le teden dni na leto, čez leto nekajkrat obuje tekaške copate in nekajkrat sede še na kolo, drugega treninga pa ne izvaja. Nato se odpravi za en teden na smučanje, kjer smuča po 5 ali 6 ur dnevno. Pri tolikšni obremenitvi je telo že zelo izčrpano in že majhna grbina je lahko usodna. V ŠC Millenium smo na vašo smučarsko sezono pripravljeni že sedaj. Vabimo vas, da se na smučanje pripravite sistematično, pravočasno in pod strokovnim vodstvom naših trenerjev. Posebej se bo za vas trudil trener Vid (z U3 licenco učenja smučanja), ki s svojimi 14-letnimi izkušnjami poučevanja smučanja deluje tako v Sloveniji kot v tujini. K vadbi lahko povabite tudi prijatelja in treninge opravljata v paru. Pri vadbi bomo razvijali moč spodnjega dela telesa, stabilizatorjev trupa in ramenskega obroča. Vaše noge bodo močnejše, kolena stabilnejša, bolečine v hrbtenici bodo preteklost, trup pa bo pripravljen na nenadne sunke, spremembe smeri in sile, ki nanj vplivajo med smuko. Hkrati bomo ves čas kurili tiste neželene maščobne obloge, s katerimi se spopadamo pred poletjem. Pripravili vas bomo tako dobro, da boste ob celodnevnem uživanju na smučeh pozabili zaviti na kuhano vino.

Izpadni korak z drogom na ramenih in s prednjo nogo na bosu žogi

Z vajo izpadnega koraka krepimo zadnjične mišice in zadnje stegenske mišice, ki so poleg štiriglave stegenske mišice (vaja počepa) pri smučarskih položajih tudi zelo obremenjene. Pravilna izvedba vaje: stojimo pokonci, roke so v bokih, stopala so v širini bokov. Z eno nogo stopimo v korak naprej, ponovno pazimo, da koleno prednje noge ne gre preko položaja stopal. Korak naj bo dolg, spustimo se nizko, s kolenom zadnje noge se lahko dotaknemo tal. Izvedba je lahko na mestu (s prednje noge se ponovno odrinemo nazaj v začetni položaj in zamenjamo nogi) ali pa se v hoji pomikamo naprej. Vajo lahko izvajamo tudi z utežmi, pri čemer je ročka z utežmi na ramenih (težje) ali pa držimo lažje uteži v rokah (ob telesu). SLIKA 3, SLIKA 4

Drža v polčepu na narobe obrnjeni bosu žogi

V smučanju je tudi nekaj statičnih položajev (smuk), zato je dobro narediti nekaj izometričnih vaj. S to vajo primarno obremenimo prednje stegenske mišice, z nestabilno podlago pa vajo še dodatno otežimo (propriocepcija).