c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us
Image Alt

Pripravljeni na smuko?

Pripravljeni na smuko?

Radi se pohvalimo, da smo »smučarski narod«, zato so mnogi prepričani, da temeljitejših priprav za vsakoletni počitniški spust po belih strminah ne potrebujejo. A da bo vaša smučarska sezona res brezskrbna in brez nezaželenih poškodb, se velja nanjo dobro pripraviti. Za opremo boste morali poskrbeti sami, za vašo splošno telesno pripravljenost na smučanje pa bodo z vadbo in nasveti poskrbeli fitnes trenerji v ŠC Millenium.

V ŠC Millenium so se na smučarsko sezono že dobro pripravili, saj vedo, da smučanje in deskanje od posameznika zahtevata specifične gibe, ki jih čez leto na suhem težko posnemamo, da bi ostali v dobri kondicijski pripravljenosti do naslednje zime. Za vas so zato pripravili nabor vaj, s katerimi boste aktivirali »zaspale« mišice, jih znova povezali v koordinirano celoto in hkrati z aerobno vadbo, ki bo povečala vašo kondicijsko zmogljivost, telo pripravili na smuko. Le tako pripravljeni boste namreč lahko nadzirali svoje gibanje ter preprečili padce in morebitne poškodbe.

Da bi vas z nekaterimi vajami in njihovim pravilnim izvajanjem seznanili že pred prihodom v ŠC Millenium (ali vas za vadbo šele navdušili), so v ŠC Millenium s fitnes trenerko in profesorico športne vzgoje Urško Dolinšek posneli predstavitveni video o tem, kakšna naj bo splošna priprava na smučanje, katerim vajam se je treba posvetiti in zakaj jih je priporočljivo izvajati. Pri smučanju namreč ne obremenjujemo le posameznih mišic (kjer gre za izolacijsko obremenitev), temveč obremenimo celo telo, zato tudi vadba zahteva njegovo celostno aktivacijo.

V 3-minutnem predstavitvenem videu, ki je dostopen preko QR-kode, lahko spremljate pet osnovnih aktivacijsko-krepilnih vaj z rekviziti, ki omogočajo celostno aktivacijo telesa in medmišično koordinacijo: stojo enonožno na polžogi Bosu, počep ob steni s stiskom žoge s koleni, izpadni korak z rotacijo, enonožni počep z oporo ter zahtevnejši enonožni počep z zdrsom v stran.

Ob prikazu posamezne vaje vas bo Urška Dolinšek seznanila s pravilno izvedbo, pojasnila, katero mišično skupino krepi vaja, in vas opozorila na najpogostejše napake pri izvedbi. Z vajami boste okrepili mišice nog, kolena pa bodo stabilnejša ter pripravljena na večje obremenitve in nenadne sunke oziroma spremembe. Priporočamo, da pri vsaki vaji izvedete od 15 do 20 ponovitev v dveh ali treh serijah.

Smučarjem začetnikom, manj in srednje zahtevnim smučarjem ter deskarjem bodo omenjene vaje zadostovale za varno smuko, vse zahtevnejše ljubitelje belih strmin pa v ŠC Millenium vabijo, da se jim pridružijo pri vadbi in pripravah na smučanje.