c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us
Image Alt

Pravilna vadba in prehrana ob pravem času

Pravilna vadba in prehrana ob pravem času

V želji po lepšem in izoblikovanem telesu, na katerem ne bo niti sledu o odvečni maščobi, se mnogi začetniki v fitnesu odrekajo prehrani in na vadbo prihajajo »lačni«. Takšna vadba se lahko konča z izčrpanostjo in slabostjo vadečega, v skrajnih primerih tudi z izgubo zavesti. Da bi se tem nevšečnostim izognili in bi bil trening celo bolj učinkovit, smo pripravili nekaj nasvetov, kaj je treba jesti pred vadbo, med njo in po njej.

Če želimo pri vadbi doseči kar najboljše rezultate, morajo trening dopolnjevati kakovost živil, njihova količina in časovna razporeditev prehranjevanja.

Zato je treba 60–120 minut pred vadbo zaužiti obrok, ki vsebuje beljakovine in ogljikove hidrate; slednji naj ne bodo enostavni, temveč sestavljeni (rjavi riž ali ovseni kosmiči), saj se ti presnavljajo počasneje in vadečemu zagotavljajo energijo za več ur (živila z nizkim glikemičnim indeksom). Toda pozor – obrok pred vadbo naj ne bo preobilen, da vam v želodcu med treningom ne bi bilo nelagodno. Naslednji obrok je treba zaužiti 45 minut po vadbi, da se bo telo hitreje in bolje regeneriralo. Strokovnjaki za nutricionistiko priporočajo, naj obrok pred vadbo in po njej vsebuje 0,4 g beljakovin na kilogram telesne teže. Vadeči z 80 kg telesne teže naj bi tako pred vadbo in po njej zaužil obrok, ki vsebuje 30 g beljakovin. Količina ogljikovih hidratov se lahko glede na intenzivnost treninga spreminja, vedno pa naj bo vsaj enaka količini beljakovin.

Nekaj navodil za obrok po treningu

• 45 minut po treningu si vzemite čas za obrok;

• obrok naj vsebuje tako beljakovine kot ogljikove hidrate (zaradi praktičnosti lahko obrok tudi spijete – športni napitki);

• obrok lahko vsebuje enostavne ogljikove hidrate; če kdaj, potem je to pravi čas zanje.

Med vadbo je pomembno popiti dovolj tekočine, najbolje vode. Če se močneje potite ali če so razmere za vadbo slabše (vročina) ali pa če vadba traja dlje, lahko posežete po izotoničnih napitkih. Za rekreativno vadbo v fitnesu bo ob pravilno sestavljenem in pravočasno zaužitem obroku zadoščala le voda. Torej, pravilna in zadostna vadba v kombinaciji z ustrezno prehrano ob pravem času je ključ do želenih in trajnih rezultatov.

Učinkovitejši treningi z manj izolirano vadbo – Singlestation height adjustable

Na željo naših članov smo ponudbo fitnesa obogatili in dopolnili z novo multifunkcijsko napravo, ki z različnimi nastavki omogoča izvedbo številnih vaj v vseh ravninah. Naprava omogoča vadbo z bolj naravnimi gibi, zato aktivira večji obseg mišic in je vadba učinkovitejša. Obiščite nas v prijetno klimatiziranem fitnesu, kjer so vam za pomoč in nasvete na voljo vrhunsko usposobljeni trenerji fitnesa.