c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us
Image Alt

Naj ne ostane le pri zaobljubah

Naj ne ostane le pri zaobljubah

Ste se konec lanskega leta odločili, da s prvim januarjem končno storite nekaj zase, se v ta namen odrečete vsem nezdravim razvadam in postanete tudi telesno aktivni? Prepričani, da vam bo tokrat uspelo, ste po novem letu morda obiskali najbližji fitnes center, a kaj, ko vas je od rednih obiskov že po nekaj dneh odvrnilo pomanjkanje časa in časopisna novica, da je za prekomerno težo kriv nagon, zaradi katerega pozimi pospravimo več hrane in naj zato s hujšanjem (in vadbo) počakamo do pomladi. O tem, kaj storiti, da bomo pri vadbi vztrajali, in katere so največje zmote o fitnes vadbi, smo povprašali profesorico športne vzgoje in trenerko fitnesa ŠC Millenium, Urško Dolinšek.

V hladnejših mesecih naj bi naše telo potrebovalo več maščob in bolj kalorično hrano, zato zimski čas ni primeren za boj s kilogrami. Zmota!

»Napačno je prepričanje, da v zimskih mesecih telo potrebuje več »zalog« ali manj gibanja. Trenirati bi morali redno, sistematično, ne kampanjsko ali na silo, kot največkrat pristopimo k vadbi. Fitnes vadba je zato predvsem v mesecih, ko opustimo zunanje športe, največkrat idealna rešitev.«

Po predstavitvenem treningu vadeči ne potrebuje več osebnega trenerja. Zmota!

»Res je, da ob vpisu na fitnes vadbo v ŠC Millenium vsakogar seznanimo z uporabo fitnes naprav, rekvizitov in varnim treningom, vendar se ob prvih obiskih pogosto pojavijo dvomi o pravilnosti izvedbe posamezne vaje. Pozneje je pomembno ustrezno stopnjevanje intenzivnosti vadbe, prilagajanje programa telesnim zmogljivostim in le osebni trener lahko zagotovi optimalnost posameznega treninga.«

S pomočjo športnih napitkov in redne vadbe lahko izklešemo telo že v nekaj tednih. Zmota!

»Nasprotujem oglaševanju najrazličnejših napitkov, ki pripomorejo k hitremu pridobivanju mišične mase, saj si brez predhodnega testiranja vadečega, poznavanja njegovega zdravstvenega stanja, vrste dela, ki ga opravlja v službi, in njegove vsakdanje fizične aktivnosti takšnih rezultatov ne bi upala napovedovati. Vsak posameznik se bo zaradi drugačnega izhodiščnega psihofizičnega stanja na vadbo odzval drugače; pri športniku ali rekreativcu, ki je le začasno opustil vadbo, bo rezultat opazen v kratkem času, odzivni čas telesa neaktivnega človeka pa bo precej daljši. Ob redni in sistematični vadbi, podprti z ustrezno prehrano, lahko pričakuje vidne rezultate po treh, štirih mesecih.«

Več je bolje. Zmota!

»Posamezniki, ki trenirajo kampanjsko, pogosto želijo v kratkem času doseči izjemne rezultate, zato v upanju, da bodo cilj dosegli v mesecu dni, z visoko intenzivnostjo trenirajo prav vsak dan. Treningi brez odmorov telo izčrpavajo, prevelike obremenitve na fitnes napravah pa lahko privedejo do poškodb, zato napredka ni.«

Fitnes je le za mlade. Zmota!

»Za gibanje ni nikoli prepozno, pomemben je le pravilen pristop k vadbi. Starejši, ki so bili aktivni v mladosti, se bodo vadbe lotili drugače kot tisti, ki se s športom niso nikoli ukvarjali. Mišice slednjih namreč nimajo »mišičnega spomina«, zato jih je treba najprej prebuditi, aktivirati. Pogosto je za to potrebna močna volja tako vadečega kot vaditelja. Z rednim in pravilnim gibanjem starejša populacija starostnih težav ne bo odpravila; nekatere bo omilila, upočasnila bo proces staranja in vzdrževala aktivnost malih mišic, pomembnih za stabilizacijo sklepov, predvsem hrbtenice.«

Vrhunska ponudba za 89 €/mesec

4-mesečni paket neomejene vadbe v vrhunsko opremljenem fitnesu ŠC Millenium in 2-krat tedensko vodena vadba v Fitnes kliniki (vadba v majhnih skupinah z osebnim pristopom, vodstvo strokovno usposobljenih trenerjev): 359 € (prihranite kar 195 € in plačate le 89 €/mesec).

Paket vsebuje: začetno testiranje motoričnih sposobnosti in telesne sestave, svetovanje o primernosti vodene vadbe, predstavitveni trening v fitnesu, svetovanje o vadbi v fitnesu in izdelava individualnega programa vadbe, končna analiza uspešnosti vadbe ter nadaljnje svetovanje.