c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us
Image Alt

Aktivno jutro

Aktivno jutro

Jutranja vadba v ŠC Millenium

Če želimo ohraniti zdravje in se uspešno spopasti z vsakdanjimi izzivi in obveznostmi v službi in doma, je športna vadba tako rekoč nuja. Ker nam za vadbo pogosto primanjkuje časa, vas vabimo, da se nam pridružite na jutranji vadbi – poimenovali smo jo Aktivno jutro – s katero boste že pred službo zase naredili veliko koristnega. S fitnes trenerjem ŠC Millenium Vidom Koblarjem vam predstavljamo prvi sklop štirih jutranjih vaj.

Jutranja vadba Aktivno jutro poteka v ŠC Millenium vsak torek in četrtek od 7. do 8. ure. Po začetnem ogrevanju in raztezanju vas čaka pestra vadba, prilagojena tako skupini kot posameznikom. Pri vadbi uporabljamo razne pripomočke (žoge, elastike, gibljive palice (flexi bar) idr.), tako da vadba nikoli ni dolgočasna! Dobro jutro torej v Milleniumu!

Počep s poskokom – krepilna vaja za moč nog in zadnjice

Stojimo vzravnano, noge so v širini ramen, pogled je usmerjen naprej. S potiskom bokov nazaj in trupa v predklon se spustimo v počep, hrbet je skozi celo amplitudo giba poravnan, z rokami zamahnemo naprej v predročenje. Spustimo se do točke, kjer so stegna vzporedno s tlemi, nato se odrinemo v poskok, hkrati z rokami zamahnemo skozi priročenje do zaročenja. Pristanemo mehko na sprednjem delu stopala in se nato že spustimo v drugi počep. Izvedemo 15 ponovitev.

Priteg kolen na prsi – krepilna vaja za trebušne mišice

Ležimo na hrbtu, noge pokrčimo s stopali na tleh, roke položimo na tla ob telesu z dlanmi obrnjenimi navzdol. Z izdihom enakomerno vlečemo kolena proti prsim. Medenico dvignemo od tal le za nekaj centimetrov, nato spustimo noge do tal (ves čas popolnoma pokrčene). Pazimo, da vajo izvajamo ves čas z enako hitrostjo in ne suvamo z nogami.

Dvig iz opore na podlahteh v oporo na dlaneh – vaja za globoke trebušne mišice, prsne mišice in iztegovalke komolca

Oprti smo na podlahti in stopala, trup popolnoma poravnamo, stiskamo trebušne mišice, boki nad linijo rame-peta. Iz opore na podlahteh najprej upremo v tla eno dlan, nato še drugo in se potisnemo navzgor v oporo na dlaneh. Nato prvo roko zopet pokrčimo in upremo na podlaht, temu sledi spust in opora druge roke na podlaht. 6 x z vsako roko.

Diagonalni izteg trupa – krepilna vaja za hrbet, rame in zadnjico

Iz opore na kolenih in dlaneh hkrati dvignemo levo roko gor-naprej in desno nogo gor-nazaj. Pri vračanju v izhodiščni položaj se pod trupom dotakneta koleno in komolec, nato gib ponovimo. Izvedemo 12 ponovitev z enim parom okončin in 12 ponovitev z drugim.

Veslanje leže – Krepilna vaja za mišice zgornjega dela hrbta

Ležimo na trebuhu, roki sta pokrčeni v komolcu in ramenu in rahlo dvignjeni od tal. Iz začetnega položaja potisnemo roki naprej v izteg, nato pa povlečemo komolce narazen in nazaj in v skrajni točki stisnemo lopatici skupaj. Izvedemo dve seriji po 12 ponovitev.

Fit do poletja za le 89 € na mesec

V ŠC Millenium vemo, da je za odlično telesno pripravljenost in lepo izoblikovano telo potrebno vadbo z dodatnimi bremeni – fitnes trenažerji in prostimi utežmi – dopolniti še s funkcionalno vadbo, ki izboljša medmišično koordinacijo in ravnotežje ter pripomore k vzdržljivosti in moči. Za vse, ki bi radi do poletnih počitnic izgubili kakšen kilogram in pridobili nekaj mišične mase, smo pripravili program 4-mesečne vadbe, ki vključuje vadbo v ŠC Millenium in v Fitnes kliniki, vse za le 89 € mesečno. Ponudba je res neverjetna, saj vam ob neomejenem številu obiskov fitnesa ŠC Millenium in 2-krat tedensko vodeni vadbi v Fitnes Kliniki v Vodnem mestu Atlantis nudimo še brezplačno začetno testiranje motoričnih sposobnosti in telesne sestave, svetovanje o primernosti vodene vadbe, predstavitveni trening v fitnesu, svetovanje o vadbi v fitnesu in izdelavo individualnega programa vadbe ter končno analizo uspešnosti vadbe in nadaljnje svetovanje. Odlika »kombinirane« vadbe ni le njena cena in naštete ugodnosti, še pomembnejši je trenerjev osebni pristop, ki vadečemu zagotavlja pravilno in učinkovito izvajanje vaj in preprečuje možnost poškodb. V Fitnes kliniki vas bodo sprejeli športni strokovnjaki in vas na podlagi meritev in sposobnosti za vadbo v Fitnes kliniki usmerjali ter vam svetovali tudi o samostojni vadbi v fitnesu ŠC Millenium.

4-mesečni paket neomejene vadbe v vrhunsko opremljenem fitnesu ŠC Millenium in 2-krat tedensko vodena vadba v Fitnes kliniki (vadba v majhnih skupinah z osebnim pristopom, vodstvo strokovno usposobljenih trenerjev): 359 € (prihranite kar 195 € in plačate le 89 €/mesec).